Používate už nepodporovaný internetový prehliadač. Stránky v ňom nebudú správne zobrazené. Odporúčame použiť niektorý z nasledujúcich: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, alebo Microsoft Edge (súčasťou operačného systému Windows 10).

Deaktivácia zariadenia (prenájom, kúpa)

850021
65,00 € s DPH: 79,95 €
skladom

Deaktivácia zariadenia (prenájom, kúpa)

Služba deaktivácie zariadenia zahŕňa:


Kompletnú profylaktiku zariadenia:
Kontrola technického stavu, vyčistenie zariadenia (konektory, tlačiareň, displej, ventilácia), kontrola káblov a napájania, overenie funkčnosti pred samotnou deaktiváciou. Cieľom je, aby bolo zariadenie odovzdané v technicky dobrom stave a bez skrytých chýb.

Vymazanie dát zo všetkých aplikácií:
Odstránenie užívateľských dát, databáz, nastavení a prístupových údajov z fiskálnych aj nefiskálnych aplikácií. Súčasťou je obnovenie zariadenia do továrenského (resp. bezpečného) stavu tak, aby na ňom nezostali žiadne údaje o tržbách, zákazníkoch ani používateľoch – v súlade s GDPR a legislatívou.

Ukončenie platobných služieb u poskytovateľa:
V prípade aktívnych platobných služieb (GP, SIA/Nexi, B-Payment a pod.) zabezpečíme administratívne a technické ukončenie zmluvy: nahlásenie ukončenia, deaktiváciu platobného terminálu a overenie, že zariadenie už nie je vedené ako aktívne v systémoch poskytovateľa.
Zálohovanie CHDU a dokladov na účely archivácie:
Prenos a uloženie dát z CHDU (a prípadne z pokladničného softvéru) na archívne médium alebo do súboru v tvare akceptovanom legislatívou. Zahŕňa kontrolu čitateľnosti exportu a prípravu dát tak, aby spĺňali požiadavky zákona o eKase na archiváciu účtovných dokladov.

Zaslanie CHDU zákazníkovi:
Fyzické odpojenie CHDU zo zariadenia, jeho zabalenie a bezpečné doručenie zákazníkovi (poštou alebo podľa dohodnutého spôsobu)."